Walnut Brownies



去年做了一個方形Brownies給開聖誕派對的朋友們,今年臨近年尾又做了一個,用來做他的慶生蛋糕,特別在於加上了他的英文名字縮寫,普通是普通了一點,但久未開爐……材料不足……唯有心意搭夠……

份量:8吋正方形模

無鹽牛油溶液 130克、黑朱古力粒 310克、砂糖 130克、雞蛋 150克、高筋粉 190克、低筋粉 60克、可可粉 20克、梳打粉 3克、合桃碎 100克、黑朱古力碎粒 130克

1. 坐溶黑朱古力,加入無鹽牛油溶液拌勻備用。
2. 用打蛋機以中速拂打雞蛋。
3. 分次加入砂糖,繼續打勻。
4. 加入朱古力牛油溶液,用膠刮拌勻。
5. 篩入高筋粉、低筋粉、可可粉及梳打粉,用膠刮拌勻。
6. 加入合桃碎及黑朱古力碎粒拌勻。
7. 將混合物倒入餅模內。
8. 用膠刮抹平表面,以180度焗20分鐘即成。

食譜來源:《日嚐甜品》Anita & Sanny@Jam Bakery



3 意見:

  1. 我想請問焗完之後呢個蛋糕中間係咪仲係濕濕地架?
    我之前跟呢個食譜焗左大約25-30分鐘之後..
    仲暖時我切開中間仲係濕的..
    係咪正常架~?
    thanks..

    ReplyDelete
  2. 唔好意思咁遲先覆 =P
    um...我焗那一次又未至於濕濕地喎
    係咪未焗熟呢?

    ReplyDelete
  3. 我都買左呢本書, 今晚就試整. 不過整既過程就好古怪. 加完粉之後就好裂咁喇, 都唔滑咁.
    同埋我想問打全蛋同砂糖時, 要唔要打至杰身, 好似海綿蛋糕咁架?
    我整出黎好苦好散好乾咁架. 其實個質感應該係點架?

    ReplyDelete

 

My Living Room

Get my latest updates

Get my latest updates